Caritas Manili planuje wypuścić na rynek firmowaną przez siebie serię produktów żywnościowych. Mają być tanie i dobrej jakości, a zyski ze sprzedaży zostaną przeznaczone na sfinansowanie socjalnych projektów realizowanych przez organizację charytatywną - podał serwis internetowy „UCANEWS.com”.
Produkty, takie jak: ryż, mydło, olej sojowy czy ocet, będą wytwarzane i pakowane pod marką „Manna Caritas”. Zajmie się tym pięć biednych wspólnot ze stolicy Filipin - Manili. Do Caritas zgłosiły się także cztery firmy, które chcą się przyłączyć do programu, poszerzając gamę produktów. Będą dostarczały m.in. kawę, konserwy rybne oraz soki owocowe, które zostaną opatrzone caritasowską marką.
Produkty będą przekazywane przede wszystkim przez sieć dwudziestu przyparafialnych punktów, które rozprowadzają żywność wśród najuboższych mieszkańców Manili. Caritas chce trafić też z produktami na półki zwykłych sklepów, które zgodzą się pobierać niższą niż zazwyczaj marżę.
(pr)
Pomóż w rozwoju naszego portalu