Reklama

Niedziela Łódzka

Łódź: Zmarła Mama Arcybiskupa Grzegorza Rysia

[ TEMATY ]

archidiecezja łódzka

Archiwum

W Święto Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny - 12 czerwca br. zaopatrzona Świętymi Sakramentami odeszła do Pana śp. Maria Ryś – Mama księdza arcybiskupa Grzegorza Ryś – metropolity łódzkiego.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się we wtorek 15 czerwca br. w Krakowie. Pogrzeb rozpocznie Msza Święta w kościele parafialnym pw. Matki Boskiej Fatimskiej (os. Podwawelskie) o godz. 11:00. Odprowadzenie Ciała od bramy Cmentarza Na Salwatorze o godz. 13:30.

Kuria Metropolitalna Łódzka

Kuria Metropolitalna Łódzka organizuje wyjazd na pogrzeb Mamy księdza arcybiskupa. Zapisy w poniedziałek 14 czerwca br. w godz. 8:00 – 16:00 pod numerami telefonów: 42 66-48-728 oraz 42 66-48-717. Wyjazd we wtorek i powrót tego samego dnia. Bliższe informacje przy zapisie.

2021-06-12 17:18

Ocena: +9 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Łódź: spotkanie opłatkowe ludzi sztuki

[ TEMATY ]

archidiecezja łódzka

ks. Paweł Kłys

- Każde kolejne Boże narodzenie to jest dowód na to, że Pan Bóg patrzy na nasz świat na nas, na naszą rzeczywistość – patrzy z nadzieją. – mówił do artystów abp Grzegorz Ryś.

CZYTAJ DALEJ

Bóg jest miłosierny i przebacza. Co zatem oznacza kara Boża?

Niedziela Ogólnopolska 48/2020, str. VII

[ TEMATY ]

Teolog odpowiada

Karol Porwich/Niedziela

Pytanie czytelnika:
Wiem, że Bóg jest miłosierny i przebacza. Co zatem oznacza kara Boża?

CZYTAJ DALEJ

Podano wytyczne dla influencerów dotyczące reklam i autopromocji

2022-09-26 14:31

[ TEMATY ]

Instagram

Adobe.Stock

Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych są już dostępne - przekazał w poniedziałek urząd antymonopolowy. Dokument obejmuje m.in. definicje, regulacje prawne i przykłady oznaczania reklam na różnych platformach internetowych.

"Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych to dokument, na który czekali nie tylko sami influencerzy, reklamodawcy i agencje PR, ale również konsumenci" - poinformował w poniedziałek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dodano, że rekomendacje zawierają "wiele praktycznych przykładów i graficznych propozycji", by pomóc internetowym twórcom prawidłowo oznaczać treści komercyjne.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję